اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۰۲۶

مس سونگون با اقتدار کامل در جام باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت

مس سونگون با اقتدار کامل در جام باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت
رئیس هیأت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: آمادگی کامل برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا داریم و مس سونگون به عنوان مدعی در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.
۱۶:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

هوشنگ سامبرانی رئیس هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان درباره آخرین وضعیت این باشگاه گفت: تیم فوتسال مس در کمال شایستگی و با اختلاف قابل توجهی قهرمان فوتسال کشور در سال ۹۶ شد و این اتفاق حاصل نظم تیمی و سازمانی در مجموعه بود. باشگاه مس دارای ساختاری کاملا منسجم و حرفه ای از لحاظ مدیریتی است و کلیه فرآیندها در این مجموعه به صورت سیستماتیک و با نظارت هیئت مدیره باشگاه در حال انجام است و عدم انتخاب مدیرعامل تاکنون هیچ خللی در مسیر اهداف سازمانی باشگاه به وجود نیاورده است.

 وی در خصوص تیم مس سونگون نیز افزود: آمادگی کامل برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا وجود دارد و مس سونگون ورزقان به عنوان مدعی در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت. مذاکرات با مربیان و بازیکنان مختلف در حال انجام است و لیست نهایی بازیکنان و کادرفنی در حال بررسی در هیئت مدیره است و بلاشک اقتدار تیم مس سونگون ورزقان در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا یکی از اهداف مشخص در مجموعه مس و باشگاه است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس سونگون گفت: برای حضور قدرتمند این باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا حمایت همه اهالی ورزش فوتسال لازم است. بلاشک هیئت مدیره تمام تمرکز خود را برای این منظور به کار بسته و خواهد بست و توجهی به حواشی پیرامون این تیم که موجب تضعیف آن خواهد بود ندارد.

سامبرانی در پایان ابراز امیدواری کرد که باشگاه مس سونگون ورزقان نماینده ای قدرتمند و شایسته برای کشور عزیزمان در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و برگ زرین دیگری را برای فوتسال کشور ورق خواهد زد.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین